måndag 21 mars 2011

Post från en prinsessa.

Men Hallå! KOLLA!, utbrast jag nyss! Ett lukta-gott paket! Hur länge har det legat här till ingen nytta? Vad står det...vad står det!!! Är det till mig??? LÄS, krävde jag!
Det visade sig vara till MIG! Det var flera veckor sen jag sist fick post så det var verkligen på tiden! Så jag tog mitt fina paket och öppnande det. Det blev stökigt!
Kolla, kolla...attans fin bok och ett kort med pussmärken på från en av mina Frejor! Skånska Prinsessan Freja! Ni vet hon som gillar kläder fast jag gillar henne utan :-)
Men vad var det som luktade så rackarns gott då, undrar ni förstås? Ett öra och en tuggpinne!!!! Jag var så oregerligt ivrig när jag fick tag på dom så jag fick käka upp dom omedelbums fast det bara är måndag idag!
Tack snälla, gulliga, snygga, fina Prinsessan Freja för vinsten!

13 kommentarer:

Team Nelson / Ordringen. sa...

Eftersom avundsjuka är en av dödssynderna så skickar jag en high fivehälsning och grattis till vinsten.
Nelson

Katarina sa...

Grattis Rudi!

becca sa...

Vad kul ;)

Hihi snuskig du är Rudi, flickor ska ju kyla kroppen :D hihi

Eva sa...

Men attans vad bra! Vinst för både dig och matte! Grattis!!!
(Fast vi tänker lite som Nelson, ska erkännas...)
PUSS!

Ludde sa...

Härligt med paket! Mums meddetsamma är bäst! Vem gillar GAMLA öron? Kramis!

BeritElisabet sa...

Smarrigt! TUR att det fanns gotta också i paketet, och inte bara en bok! När jag var valping gillade jag bokryggar, men så valpig är du ju inte... Tvärtom, förstås!
/Kasper

Kasper sa...

Men hallå!!!
Det var ju JAG som skickade inlägget - inte matte från sin reservsida!!!!

Ann-Margret o Vinja sa...

Men vilken tur du har då Rudi. Både vunnit en bok och fått en massa gott :) Vissa har har tur dom :)

Elba sa...

GRATTIS min stilige prins!

Pussar i drivor från din Elba

Sandra sa...

Gott gott gott :)

Grabbarna boys sa...

Grattis!
Den boken är attans rolig och handlar om en riktigt busig goldentjej och hennes valp.
Matte har den också. Hon som skrivit boken kommer från Asarum som ligger 5 km från Mörrum där vi bor.
Gottigt med tugggodis dessutom.
Ha det så bra.
Vov från grabbarna boys!

Freja Phaléne sa...

Vad bra att paketet kom fram till slut!!! Och vad söt du är när du tuggar grisesnotte ;-) Frejakramar!!!!

Hillman sa...

Nu får du ha matten att läsa boken för dig, mumsigt med lite gotter oxå.

Taxkramisar.