fredag 11 mars 2011

Goa hundar :-)

Nä, det är inte jag som åkt på solsemester i Asien! Gick ni på det? Så här är det: Mattens brorsa och hans fru är på fyramånaderssemester i Syd-Indien, utan mig. Det var nog aldrig ens tal om att jag skulle följa med, när jag tänker efter. Det landar foton från långtbortistan i vår dator titt som tätt. Var är hundarna, undrar jag varje gång och granskar bilderna?
Så nu kom det foton på hundarna. Dom ligger och jäser på stranden minsann när en annan halkar omkring på glansisen. Är det kanske lathundar?
Här yogar en hund med mattens brorsas fru i Indien! Jag ska banne mig yoga med henne när hon flugit tillbaka till mig. Fast om hon står enbent så där finns en liten risk att jag misstar henne för ett träd förstås...
Jaha, hur kul var det här, tänker ni? Det handlade ju inte om Rudi alls idag och inte fick vi se hans snygga nuna heller. Matten hans har inte ens orkat fota utan använder sin brorsas bilder. Men Rudi får en chans till i morgon, då kanske han har skärpt till sig och bloggar om sig själv igen, tänker ni kanske. Hoppas jag!

15 kommentarer:

Lyckopiller sa...

Åh jag skulle gärna vara en riktig lathund och ligga och sola på en härlig strand just nu! Cruellapussar till Rudi!

Anonym sa...

Kan vi inte bli lathundar allihopa på stranden? Vi som älskar Runn har också tröttnat på is och snö eländet. Vi vill ha vår nu!

Sofie sa...

Kamelerna hade helt klart passat in med de andra hundarna på stranden. Jag också för den delen

Eva sa...

Visst vill vi HELST ha bilder bara på dig! (Och ALF!!!) Men de här på lathundarna var också fina!
Och jag tror faktiskt att många hundar tycker att det är lika mysigt att rulla i snö som i sand! Det är en del människor som inbillar sig annat...
PUSS!

Ann-Margret o Vinja sa...

Ser härligt ut på stranden, skulle gärna få vara så här också :)

Luddeh sa...

Tja, inte din stil på dom hundarna. Möjligtvis springa i vattnet på stranden ddå... Kramis!

Kasper sa...

Skulle nog inte vara så dumt att vara i Goa just nu! Vatten och sand - där är det alltså redan PRECIS som det blir vid Yngern, där jag var häromdan...
Det blir bra att få se bilder på DIG igen i morgon, för du är nog vackrare än dom där lathundarna...

Team Nelson / Ordringen. sa...

Husse tittade på bilderna och skulle försöka sig på enbensyoga så nu håller vi på att laga soffbordet. Nej, jag skojar bara och jag skulle gärna åka flygmaskin och sola och hitta nåt träd och pinka colada eller vad de gör i bortistan tror jag visst ni sa det hette.
Nelson

strövelstorpslagottona sa...

Inga bilder på dej? Det var då väldans oförskämt, hälsa matte det.
Sickna lathundar vi fick se, såna är ju inte vi, eller hur? Vi längtar efter bilder på dej snygging
pussar

Jenny o Brio sa...

Va! Vilken lyx för dom där lathundarna att få ligga på plajan hela da'n!!!

Min matte försöktesig på att yoga här hemma ett tag. Men jag var SÅ hjälpsam hela tiden så hon gav upp. Jag låg så nära bredvid jag kunde på den där mattan hon hade... Det uppskattades konstigt nog inte! Hmmm. Högst otacksamt!!

Lördagspussar i massor!!
//Elba

Ludde sa...

Shit också! Det är inte lätt att få mina stora tassar att träffa rätt tangenter...

becca sa...

Jasså vad heter den boken?? :D
Jag fick en klicker med när jag beställde böckerna, hihi gratis är gott :D

Sandra sa...

Du är så himla rolig...ingen skriver så kul som du...Går alltid från din sida med ett stort leende...TACK FÖR DET! :)

Sigge sa...

Nä inte skulle jag ligga och lata mej.
Självklart skulle jag simma och inget annat

Hillman sa...

Rena rama lyxen att ligga på en strand och jäsa, hade behövt det igår morse när det var 17 minusar.

Taxkramisar.