måndag 14 mars 2011

Kvällspyssel.

I kväll sorterar jag mina grejer och testar dom.

11 kommentarer:

Boubou sa...

Vilket pysslande! :)

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad duktig du är Rudi :) Fast så mycke ständande blev det inte ;) Hoppas du fixade det sen så inte matten behövde snubbla på dina saker.

Team Nelson / Ordringen. sa...

Det här är kanske nåt för Abbe hos Grabbarna Boys. :)
I stället för soptunnan som vi skrattade åt alldeles nyss.
Nelson o Ulf

Ludde sa...

Va mycke grejer du har! Nu blev jag riktigt avundsjuk. Jag har bara tre saker som är mina här hemma. En trepipboll, en pipgris och ett halvtuggat märgben. Visst snuttar jag på mattens tofflor också, men det blir bara en dag i veckan när dom är och handlar... Kramis!

Eva sa...

Här ska jag strax försöka plocka ner en miljon pryttlar i vår låda... Och A kommer att försöka plocka upp dem igen.... Du la' ju i alla fall ner nå'n!
PUSS!

Kasper sa...

Tänk att du GILLAR alla saker du har! Jag har massor, men dom får ligga kvar där i korgen.
Utom så där hundra färdiggnagda märgben som jag flyttar runt och möblerar med.
Attans roliga dagar du har haft, och attans fina bilder. Som vanligt.

Smart sätt att locka ut matten på joggingrunda - nu fattar jag varför min matte aldrig joggar! Jag har ju inga såna där skor att locka henne med!!!!

Edith sa...

Vad många leksaker du har Rudi. Jag blev nästan lite avundsjuk. Själv har jag bara några få leksaker ... men det kan bero på att Hilda är en baddare på att bita sönder leksaker. Hon har så stora och starka tänder hihihi. Colliekramar

Sofie sa...

Tror att vi har lika mycket saker som dig. Våran korg svämmar bokstavlig över av gamla likdelar och djur som väntar på att bli slaktade

Lyckopiller sa...

Så duktig och charmerande herre! jag tycker oxå det är roligt att plocka UR korgen. Däremot att plocka i har jag aldrig provat än. Cruellapussar på nosen!

Jenny o Brio sa...

Ja, det är riktigt, man måste kolla igenom om alla saker ibland, så att dom funkar som dom ska! I med en och upp med en annan :) Du är för himla duktig du min vackra Rudi!

Puss puss puss Elba

Hillman sa...

Va, har du en hel låda med leksaker det var inte dåligt men jag antar att när du plockar ut så får du plocka tebaks med, hihi.

Taxkramisar.