fredag 5 november 2010

Lyckliga dagen!

Idag var både matte och husse och jag hemma. Så då skulle vi åka till affären och kyrkogården tillsammans. Lagom kul, tänkte jag. Men då skulle matten hämta nåt hos Tigermatten på väg till affären.
Då säger världens bästa Tigermatte: Skulle inte du vilja vara här hos Tiger i stället för att åka till tråkiga ställen, Rudi? Blev jag glad, eller?!Jag höll på att explodera av lycka när jag hoppade ur bilen till min kompis. Vi pinkade i kapp och lekte med pipbollen och med en massa roliga barn som var där och hälsade på! Efter nån timme hämtade matten mig och då var jag lika lycklig att se henne! Värsta lyckliga dagen idag! Och matten säger att i morgon kan det bli en lycko-chock för mig.... hur ska jag kunna sova i natt efter att ha hört det?

9 kommentarer:

Freja sa...

Spännande med lyckochock! Hoppas på att få höra mer. Ja du har det bra med Tiger du. Jag har vilat hela dagen efter en vecka i skogen med husse. Men imorgon har visst mattarna något upptåg på gång.Kram

Team Nelson / Ordringen. sa...

Lycka är en bra kompis!
Nelson

Grabbarna boys sa...

Nu blev vi så klart väldigt nyfikna på vad kul du ska hitta på imorgon.
Lova att rapportera!
Vov från grabbarna boys!

Ellio Kung Af Upphärad sa...

Åhh... lyckochock vill jag oxå ha... vad spännande.
Vilken tur att du fick stanna hos Tiger, tänk vad skönt det är att ha kompisar :-)
Elliot

Älsa o Ästher sa...

Lycko chock!!!! Åååå nu blev vi super nyfikna ju:) Vad kul det var att läsa om polis hunden.
Japp nu räknar jag Bollnäsa ner tills jag får vara lös....då hoppas matten att alla rådjur mm har flyttat från vårat torp;)
ha en härlig lycko chocks dag då:)

Elba o Jenny sa...

Ojojoj! SÅ spännande med en lyckochock! Vi undrar just vad det kan vara...

Salza sa...

Vicken tur du har! En kulig dag och så en lycko-chock på dan därpå. Vissa har det väl förspänt vill jag lova ;)

Lizzieonline sa...

Hoppas att du både sovit gott och att lyckochocken utföll till belåtenhet :-))

Hillman sa...

Vicken härlig stund att slippa åka till tråkställen och bara få vara med bästa kompisen. Springa runt och leka är det bästa som finns när man är i din ålder, hihi.

Taxkramisar.