tisdag 1 november 2011

Långmarsch med Tiger.

När matten kom hem mitt på dan idag så bestämde jag att vi skulle gå på promenad på andra sidan stora vägen.


För där bor nämligen min allra bästa kompis...Tiger!


Vi gick och gick och snackades vid. Så där grabbar emellan.


Tiger var alldeles sprättig idag. Han sprätte som en sprättmaskin efter varje pink, typ.


Annars körde vi med nosövningar i bästa samförstånd.


Efter drygt tre timmars marsch med polarn ramlade jag ner i bian och sov ända till middagsdags!

13 kommentarer:

Ludde sa...

Härligt med Tigerpromenad. Vilka fina nosövningar ni gjorde. Det behövs nog, för min nos är alldeles slut efter att ha varit flera timmar i stan... Kramis!

Ann-Margret o Vinja sa...

Så du och matten har kvicknat till efter i lördags. Att ni orkade.....Här låg vi deckade nästan hela söndagen.
Förstår du var rätt trött efter en sån sväng när du busade med Tiger också :)

Vinja och jag hänger gärna på igen när det passar.

Kram

Grabbarna boys sa...

Inget kan vara bättre än att få rasta av sig med bästa polaren.
Tänk vad vi har det bra egentligen....vi har ju alltid en bästa polare med oss när vi tänker efter.
Vov från grabbarna boys!

Vi i Kasperian sa...

Visst är det toppen att ha en bia när man är trött efter en kompisträff. Vet väl jag ... ;)

Emma o Malte sa...

Härlig prommis ni gått då! Att vara två är ju helt klart bäst :-)

Edith sa...

Vilken härlig långpromenix. Det är klart du blev trött och behövde sussa lite. Colliekramar

Jenny o Brio sa...

Så det var du och inte Tiger som belv avskuttad idag ;)

Du ser ut att ha det alldeles förtråffligt skönt i din bia...

Sigge sa...

Du hade tydligen en lika bra dag som jag. Det var MYCKET trevligt att dejta Vinja!!!!!!!!

Siriosmilla sa...

Vilken tur att din matte slutar tidigt ibland så att du får riktigt långpromenader!

Hillman sa...

Om Tiger sprättade så finns det nog en löptik i närheten, ja en sån där tik som luktar gott du vet. Såna som vi hundar som är med i hemliga pistolklubben inte får träffa under den tiden, hihi.

Taxpussar.

Katarina Uggla sa...

Tjena Rudi!! Nu har jag flyttat klart, tur det för det är väldigt jobbigt när många olika människor bär runt på ens grejer. Dom kunde ju ha tappat bolibompadraken i golvet typ o jag hade inget märkt! Läskiga halloweenfoton på de superläskiga spökhundarna! Att du törs bo kvar...
Svansvift från Scilla Räserråtta

Anonym sa...

Vilken härlig promenad du haft Rudie. Förstår att du var tvungen å gå och lägga dej en stund å vila.

Ha en skön helg.
// Towe, Ricco & Alfons

Anonym sa...

Jag får inte sprätta för matten, dominansbeteende och absolut förbjudet enligt henne. Men nu ska jag säga åt´na att Tiger får minsann.