söndag 6 november 2011

Helgens tjejbesök.

Undras just om det kommer nån ny tjej idag som vill hälsa på hos don Juan Rudi? Ja, så ungefär gick mina tankar i morse. Så jag spanade allt jag orkade genom buskarna mot vägen.

Jajamänsan! Trägen vinner! Ut ur en spännande röd bil skuttade ett brunt yrväder!

Drömmer jag....är detta sant...jag blev alldeles förvirrad...alla tjejnamn bara snurrade i skallen...visst var det här...

...AYA som kom hem till sin kille Rudi? Johodå, min söta rumskompis från freestylelägret i somras!

Hon blev totalt vild och galen när hon fick se mig, och det smittade verkligen av sig! Vi tumlade runt i höstlöven så det stod härliga till! Sen tog jag med söt-Aya på en av mina berömda promenader.

Visst är vi ett stiligt par, säg?

Även om jag kanske ser lite dominant ut på fotot. Gulle-Aya, hoppas vi ses snart igen!



16 kommentarer:

Siriosmilla sa...

Vi börjar tro att det är tjejer du samlar på istället för dass!!!

Kul ni verkar ha haft. Vi är verkligen avundsjuka. Pussar och kramar från Siri och Smilla!

Ludde sa...

Jodå, jag tror också att du börjat samla tjejer i stället för dass. Visst ser ni stiliga ut tillsammans, men varför springer du iväg på sista filmen? Försökte du verka svåråtkomlig? Kramis!

Ann-Margret o Vinja sa...

Vilken bra dag du har haft då med tjejbesök. Vilken liten söt flicka som du fick påhälsning av :)
Hon verkar vara ett riktigt litet yrväder.

Kram

Emma o Malte sa...

Vi håller med de andra!! Du kanske tröttnade på dass för att tjejer var mer spännande??? Men Aya är ju en riktig goding så vi förstår dig:-)

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Det var verkligen en trollskogspromenad med massor av spännande dofter och mycket lek och bus. Också mattarna hann umgås lite grann. Aya snarkade hela vägen hem till Stockholm.

Katarina sa...

Snyft...valde du en annan brunett istället för mej...
Leia

Grabbarna boys sa...

Asså nu kan vi ju tycka att en cockertjej som dessutom är brun ska vi ju leka med!!!
Eller??
Fast kanske inte då, men du kan ju föreställa dig hur det skulle vara att busa med oss istället(trots att vi nu inte råkar vara några tjejer)!!
Det skulle väl varit kul, eller hur?
Vi blir iallafall lite avis på dig som får busa med vackra lilla Aya.
Vov från grabbarna boys!

Vi i Kasperian sa...

Det där var minsann en liten sötis! Och ni ÄR ett stiligt par! Självklart! ;)Och ni hade säkert kul där bland löven...

Team Nelson / Ordringen. sa...

Aya-Baya, säger jag. Nej, skojar bara. Klart du ska roa dig med tjejer.
Nelson

Wille sa...

Akta dig Rudi, dina andra tjejer kan bli avunssjuka så som du tumlar runt med nya tjejer hela tiden ! En tjejtjusare det är du det märker jag nog minsann.
Men visst är hon söt lilla Aya.
Men du sådana däringa grisar det har hussefar och hussemor också haft hos sig, ända upp på tomten. När jag var där senast då sa husse till mig att springa iväg och revirmarkera överallt ut med deras tomtgräns, för enligt hussefar gillar inte grisarna den lukten och håller sig borta från trädgårdar där hundar revirmarkerat. Jag var ju absolut inte nödbedd. Jag sprang gladeligen runt och skvätte här och där på deras gräsmatta och tomtgräns ! Hussefar blev så nöjd med mitt verk så han bjöd mig på en stor bit falukorv som tack. Inte illa alls !
Ha en skön vecka nu !

Jenny o Brio sa...

Men åååh ett sån't sött litet yrväder ;) Jag förstår att du trivdes som fisken i vattnet! Du är en sann casanova som chrarmar ALLA tjejer oavsett storlek och pälslag ;)
Heja på allra vackraste Rudi :)

Katarina Uggla sa...

Halloj Rudi!! Jag är så väldigt vofsans glad för matte har pratat om att vi kanske kan åka å hälsa på dig!! Fast hon vet inte riktigt när ännu....YYYYYLLLL!!!!
Svansvift Scilla Räserråtta

Älsa o BollnäsTrollet sa...

jamen jösses du ÄR en riktig tjejsamlare Rudi...Don juan Rudi..jaa ett mycket passande namn=)
men vi förstår varför...du är en riktig brudmagnet du..snygg Rudi;)

Sigge sa...

Just det samlar poå brudar var det!
Så vad gör det då att jag "råkade" dejta Scilla i lördags.
För övrigt är Nelly MIN brud!!!!
Morr på dej1

desperat hemmafru sa...

Å ad härligt det ser ut med en hundkompis! Sedan vi flyttade från Belgien till Tyskland i augusti har det varit dåligt med det. Vi har visserligen gått hundkurs och så, men vi saknar våra hundpromenader med alla kompisar i Waterloo.

Hillman sa...

Ett tag trodde jag att det var Aya som snackade på filmen men sen hajade jag att det är en matte som jag hör, hihi.

Hillman