måndag 16 april 2012

Fler actionbilder.

Nån därute som kommer ihåg att jag hade damfrämmande igår? Siri o Smilla.

Matten tog sån attans många foton på vårt trädgårdsbus så jag sa att , vad tusan, vi lägger flera såna på bloggen idag. För idag har jag tagit igen mig och bara gått en vanlig långpromenad och tränat lite rally och sånt.

Så om ni vill kolla på fler actionfoton så kolla på bara!

I och för sig, dom KAN ligga still ibland, flickorna.

Men ofta går det i hundra knyck!











Förresten, såklart åt jag inte en hel tallrik köttbullar på en gång!!! Nänä, EN fick jag, uppdelad på flera gånger! Dom andra ska jag käka lite pö om pö, enligt enväldiga matten.

14 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Oj vad kul du och tjejerna hade i helgen då :) Kul att se flera kort.

Ja det var nästan panik känsla när jag bara tagit några kort och helt plötsligt ville den inte alls :(
Hade ju laddat upp den innan helgen men o andra sidan så blev det ju väldans mycke kort tagna i helgen.
Men nu är den laddad så i morgon så kan jag fota massor igen :)

Kram

Grabbarna boys sa...

Fullt ös, medvetslös....nej vad skrev vi nu, förlåt!
Fullt ös i Julita menar vi så klart.
Där hade vi lätt velat vá med!!
Vov från grabbarna boys!

Sofie sa...

vilka roliga härliga bilder ni bjöd på idag. Trodde nästan det var en ryamatta på gräsmattan på ett kort som man inte ser några ben på ditt sällskap

desperat hemmafru sa...

Vi blir så avundsjuka jag och Buzz. På trevligt sällskap och lite fart och fläkt. Här är det tämligen segt och ensamt. :-(

Ludde sa...

Det var väl en rackarns tur att dom hade halsband på sig så du kunde se vad som var fram och bak på dom. Jag tyckte att på flera foton var det svårt att se vad som var upp och ned också... Kramis!

Vi i Kasperian sa...

Såna där bilder kan vi se hur många som helst! :D
Dom där köttbullarna - jag trodde dom var till att bjuda på!!!
Menar du att dom faktiskt VAR till dig allihop? Även om du inte fick dom på en gång.

Vicky sa...

Härligt att se att du är tillbaka till ditt gamla vanliga jag igen, full rulle hela tiden.

Anonym sa...

Ojsan, vad är fram och vad är bak på dina brudar. De verar roliga i alla fall. Puss /Freja

Team Nelson / Ordringen. sa...

Kul att busa med tjejerna. Det syns på bilderna.

Emma o Malte sa...

Men gud så roligt ni ser ut att ha det tillsammans!!! Helt fantastiska bilder :-)

Älsa o BollnäsTrollet sa...

hahaha så roligt du haft med tjejerna :) vilken fart!!!!

Siriosmilla sa...

Kul var det men trött blev man. Idag sover vi mest och drömmer om dig!

Ann-Margret o Vinja sa...

Nej att glömma koppel i skogen är verkligen ingen höjdare :( Speciellt idag när jag ville hem för att hinna laga mat och sen försöka hinna sova lite.

Fast vi fick oss ju i alla fall en redig promenad ;)

Kram

Jenny o Brio sa...

Riktigt härliga actionbilder Rudi!