söndag 7 februari 2010

Kort resumé.

Långjogg med matte och spikskorna i morse blev det. Kul värre, men det har ni ju sett foto på, så här är jag när vi pulsade i evigheter igår i stället! Också kul, men jobbigt.
Efter motion kommer lek och vila. Haren och jag busade tills vi fick lov att lägga oss platta på magen och vila.
Jag hade tipsat husse om att Ludde-kexen snart var slut. Husse är inte dum, han förstod vinken, så när jag vaknade bjöds jag på två på raken. De var fortfarande ljumma. Mmmmmmm.....

4 kommentarer:

Edith sa...

Dom där Ludde-kexen ska jag tvinga matte att baka. Idag har matte bakat kanelbullar och då tycker hon ska baka något speciellt till mig också, eller hur. Pariserkramar

Stella o Doris sa...

Semlor i all ära men vi har då inte fått vår matte att baka Luddekex, de hade ju räckt mycket längre än en ynka semla....

Ludde sa...

Visst är det skönt att dom visar att man är älskad... Smarrigt!

Malte och Snoken sa...

mmm de ser verkligen fluffiga höga o goda ut1 kanske man kan få skitmatte o baka sådana?