onsdag 8 maj 2013

Trimningspresenter.


Här ligger jag och piper en fanfar!
Tadaaaaa! Nu har jag fått vårfrisyr! Jag ser cool ut tycker jag!


Och alla  faller i trance och ooohar och aaaahar när dom ser min nya look.

Jag har den bästa trimmerskan i världen. Så det är ju bra. Och så får jag alltid nya grejer efter att jag varit hos henne :-))

Pipkalkonen var ju vansinnigt kul. Efter jag pipit tills alla fick huvudvärk plockade matten fram den här!

En dummy som väger hundra kilo!

Jag gillar verkligen inte att bära tunga saker. Det är ju asjobbigt ju. Men min nya trimningsdummy, DEN var buskul fast bautatung!



Kvällens tredje och sista present trodde jag var ett paket spaghetti. Jag gillar verkligen pasta så jag blev så glad. Men det var inget att käka alls utan.....vaddå? 

11 kommentarer:

Ulf sa...

Trimning är inte min grej kanske, men detta blev snyggt måste jag säga. Kul att du gillar att bära och leka med tunga saker också.

HumleSpunk sa...

Trimning is da shit!
(Försöker jag inbilla Humlehunden i alla fall, för det är snart dax igen ;)

Vi i Kasperian sa...

Klart du blev jättesnygg, begår verkligen våren med stil. :)
Oj, vad matte skrattade när hon hörde din fanfar - jag lämnade rummet! Hatar ju pipisar!
Det där långlånga som inte är spagetti - hrm, har ingen aning om vad det kan vara. Hoppas för din skull att det i alla fall är nåt bra!

Ludde sa...

Men du har ju JÄTTEMYCKET päls kvar! Inte undra på att du är snygg och ser cool ut! Du har absolut bästa trimmerskan! Det var annat än att bli skamklippt av hussen! Att du dessutom fick en massa presenter svider faktiskt! Va fick jag? ett litet tack från fru blåmes, men det var då det enda pipet jag hörde! Kul att du ska träna matten i agility! Jag tror nämligen att det är nåt hon ska hoppa över i spagettipåsen... Kramis!

Asta och Iris sa...

Vilken dösnygg Rudi!

Eva sa...

Tjuuuuuuusigt!!!
Jag får sätta i hörlurarna (när jag hittat dem...) och lyssna på din fanfar senare. För det vill jag ju inte missa!
Undrar jag... Slalompinnar kanske är en bra gissning?
(Hälsa förresten matten att hon gett mig dagens största skratt, x3, när jag läste kommentarer hos Ulf.)

Ann-Margret, Vinja o Bozza sa...

Vad stilig du blev efter trimningen eller rättare sagt ännu stiligare :-)
Vilken tur du har som får så mycke fina presenter när du varit hos frissan.

Hmm, undrar vad som finns i det stora paketet. Nu blev man riktigt nyfiken.

Kram

Grabbarna boys sa...

Du blev ju hur snygg som helst ju......snyggaste Rudin i hela världen!
Vov från grabbarna boys!

Sandra sa...

Jättesnygg!!!! Fick du hopphinder??

Asta och Iris sa...

Tror att det är en agilitygrej, känner igen förpackningen. Snygg frilla du har, pälsen din ser så mjuk och len ut.

Anonym sa...

Snygging där! Tungdummyn får verkligen dina vackert trimmade öron att flaxa lite extra tjusigt :)

/Jenny o Brio