fredag 28 augusti 2009

Husse har bakat hundkex!

Jättegoda! Tack för receptet Ludde!

6 kommentarer:

Sigge sa...

Åh, lyckliga du som fått Luddekex!!!!!
Jag fick såna av Ludde i Skottvång o de är supergoda!

Arlo sa...

Ja, de här var verkligen smaskens! Och stooora blev de också!

Ludde sa...

Dom ser finfina ut! Kul att det gick bra. Här hemma är det strykande åtgång på dom. Brukar få ett efter frukosten och ett vid 11-kaffet när letandet är slut. Ibland blir det ett kvällskex också. Husse säger att han håller igen lite på mängden mat så att han inte behöver ha dåligt samvete för allt nyttigt godis jag får. Kramis, Ludde

Bernerbloggen sa...

Antingen har du en väldigt bra systemkamera som fångar bilden på en hundradelssekund eller så är Rudi helt enkelt väluppfostrad?
Hos oss hade jag nämligen inte ens hunnit tänka ordet "fotografi" innan kexen varit uppätna då de befinner sig så nära golv-/hundnivå... ;o)

Arlo sa...

Inte för jag vill skryta ;-), men ha är väldigt väluppfostrad min lille grabb. Skulle inte komma på tanken att ta något innan han blir bjuden. Det är ganska praktiskt faktiskt.

Sanna sa...

Åh vilken lyx med hemmagjorda kex!