tisdag 29 december 2009

Varit på Dogis!

Idag var en rolig dag! Hussen och matten skulle göra en mängd trista människosaker i stan. Då skjutsade de mig till mitt gamla Dogis, och så fick jag vara där nästan hela dagen och leka och busa med kompisar! Jag var på mitt älskade Dogis nästan varje dag i ett helt år från det jag var valp. Några gamla kompisar fanns kvar men idag jag var mest med en snygg brud som heter Mischa.
Ikväll är jag jättetrött, det är 20 minusgrader där ute och jag tänker ligga inne och slappa och tänka på alla kul polare! (Bilden är från min Dogistid och tagen av min dogisfröken Linda).

4 kommentarer:

Sigge sa...

Du ska du alltid vara värst!!!!!
"Bara" 17 minus just nu här.
Ser ut om du hade skoj på ditt dogis"!
Men vad gjorde dina människor i stan?
Min matte vet att din matte inte skulle visa sej i Eskilstuna nåt mer detta år!
Förövrigt jobbade min matte ett år på hunddagis i Vilsta för 100 år sen.

Ludde sa...

Oj, först trodde jag att våren kommit till dig, men sen förstod jag att det var en "arkivbild" som dom säger på teve. Det såg ut som ett härligt ställe med så många kompisar.

elliot sa...

Va kul med dogis, det viiilll jag oxå vara på. Men min husse är ju hemma för jämnan så det blir väl inget med det kan jag tro.
Kramar
Elliot

Malte och Snoken sa...

å ett dogis verkar kul... vi vill oxå gå på dogis! ni verkar ju ha det jättebusigt!!
slafspuss o gott slut o gott nytt