fredag 25 december 2009

Mycket att stå i.

Här väntar jag på tomten, det var ett evigt väntande...Men så blev det äntligen paketöppning! Här i hittade jag Gösta igen!
Han var inte hälften så kul som min svävande hare. Både den och pappret svävar här på bilden. Fantastiskt rolig hare med pip i båda ändar. Den i rumpan gick sönder direkt, men i huvudet piper den än!

Pussade familjen och tackade för fina klappar!

Och idag firar vi vår amerikanska Christmas och jag hade fullt upp att passa kalkonen. Sen åt vi upp den. Den var väldigt smaklig!

3 kommentarer:

Ludde sa...

Mmmmm, kalkon! Det låter gott. Det har jag inte smakat någon gång. Tur att tomten kom med Gösta och hare till slut. God fortsättning!

Sigge sa...

Ser ut som om du också hade en bra julafton.
Din varning för mordiska snön den läste jag när jag kom från skogen.
Var som vanligt tidigt ute.
Ska ut nu och se om den är lika mordisk idag.
Men det har kommit så förbaskat med snö så matte vet inte hur det kommer att gå att ta sej fram.

Malte och Snoken sa...

å vi mumsar oxå kalkon idag!! jättegottigt!! vi fick smaka, nu sitter vi snällt o väntar på lite överbliven ris ala malte!!