lördag 12 december 2009

Snö och ny kamera!


Här i Julita snöar det massor i kväll och jag är såååå lycklig! Jag älskar snö!

Matte köpte en ny kamera igår. Nåt som heter systemkamera, och en sån vet matte ingenting om, så hon måste lära och läsa och experimentera, så hon hinner inte hjälpa mig att blogga just nu. Men sen ska det komma fina foton så småningom (hoppas hon).

Jag visar hur det såg ut förra vintern när jag njöt som mest av snön i stället!
Den bilden var förresten i tidningen och då var den jättestor.

Massa snöpussar från mig! Hoppas att ni alla andra har snö också!

2 kommentarer:

Ludde sa...

Tjaa, pyttelite snö kom det förut. Inte lika mycket som på din bild, men det väckte lite minnen till liv.

Malte och Snoken sa...

hihihi va du busar i snön! vi gillar oxå snö!! men det var länge sen vi såg nån nu...
å va kul med ny kamera!!
gla lus-fia på er!!