fredag 28 maj 2010

Slump-sump.

Nämen, tjena Nisse! Är du också ute i spenaten?
Long time, no see, Nisse! Läget?
Jaså, på det viset. Hemligt? Jodå, jag kan lägga locket på.
Kom an, nu grabben! Nu kör vi!
Det här blev ju verkligen en lyckad slump-träff!
Jädrar vilken buse du är. Jag hade glömt bort vilken matchvikt du har!
Att vaddå, sa du? Är du också superglad att vi träffades?
Vi tänker allt bra lika vi två.
Häråt!
Snabba dig, sölkorv!
Jag ska visa dig ett extra kul ställe!
Visst var det mysigt att rulla runt i dyigaste diket tillsammans? Sump-spaniels är vad vi är, Nisse, visst?

7 kommentarer:

Sigge sa...

Dyiga diken behöver jag några miljoner av just nu.
Måste ju återställa pälsen inför min hemliga dejt på måndag.
Bara inne en snabbis för matte är stressad och har huvudvärk så hon mår illa.
Bara att vänta på åskan och hoppas att den dragit förbi till imorgonbitti när det är Gammeldags marknad

Malte och Snoken sa...

å vilka härliga spanielpolare som skuttade lyckliga runt tillsammans!
slafspussar

Kasper sa...

Åh, va kul ni hade, och vilka mysiga kompisar ni är! Ni borde allt slumpmötas minst varenda dag, eller nåt sånt.
Jätehärliga bilder!

Snygg-Göte von Fornborgen sa...

Rudi tänk vad mysigt att ha en sumpig,slumpig spanielpolare som gillar samma sak som du. Jag ska träna upp Lillebror att bli min superpolare, slumpig blir ju lite svårt efter som vi bor på samma ställe. Men det blir nog bra ändå.
Killkram från Snygg-Göte!!!

Wille sa...

Kul har ni haft, det ser jag. Det har ju jag med. en rätt fulltecknad dag kan man säga. Nu ska jag ta igen mig en stund. Ha det gott du !

Unknown sa...

Ja sumpnissar är vad ni är...mina med! Jösses det är ju som att gå på ett risfält...ja därär det ju blött jämt! Nu till matlagningen...suck trist på en kvist!
Tjingelong,kortkalsong!

Tessan sa...

inlägget ovanför var ju från mig...men det kom på mitt google konto;)