onsdag 27 januari 2010

Gösta och en mössa.

Snygg-Göte (än en gång grattis på namnsdagen, kompis) undrade om jag inte har någon innegosarkompis, bara kalla snögummor att mysa med. Jag har ju Gösta! Vi hade en mysstund nyss. Jag slickade rent hans öra...
...det smakade mums. Vet inte vad han doppat örat i för gotta.
Mest av allt tycker jag och Gösta att det är väldans skönt att bo med matte och husse i huset, för har ni sett vilken mössa min sommarstuga fått idag? Attans så skönt att slippa övernatta där.

2 kommentarer:

Ludde sa...

Ja, det verkar vara några dagar kvar till våren i sommarstugan. Det var en väldigt fin mössa på den. Tur att inte Elliot bor i närheten... Jag har ingen Gösta, så jag slickar husses öron i stället, men han gillar inte riktigt det... Nattmössekramar!

Malte och Snoken sa...

ja vissa grejer smakar bara mums liksom så man måste äta lite på dom! tror dom doppat dom i sirap på affär´n!!
slafsmums